האם הקריירה שלך באה על חשבון אכילה מסודרת
וגובה ממך מחיר בריאותי יקר?

מדריך בזק לנשים עסוקות ייתן לך כלים מעשיים
​​לשלב תזונה בריאה ולהתמלא באנרגיה חיונית - במינימום זמן ובמקסימום יעילות

וזה לגמרי בחינם!
לחצי כאן לקבלת המדריך

יום שבת, 17 באפריל 2010

עוגיות בריאות - שיבולת שועל




עוגיות בריאות - שיבולת שועל-  doritb

חומרים:

כוס וחצי פיצפוצי אורז מלא
2 כוסות שיבולת שועל עבה
1 ועוד רבע כוסות קמח מלא
½ כוס סוכר חום
רבע כוס סילאן
3  ביצים
1/3 כוס שמן קנולה
¼ כוס חלב או כל נוזל אחר לפרווה (מיץ תפוזים למשל)
2 כפות סובין חיטה או סובין שיבולת שועל
1 אבקת אפיה
אגוזים קצוצים

אופן ההכנה:

לערבב הכל לעיסה.
בעזרת 2 כפיות להכין עוגיות
חום 170-180 מעלות .
לאפות כ - 20 דקות עד שמשחימים.

3 תגובות:

  1. אוכל בריאות הוא ממש חולשה עבורי.
    אני לא מכניסה לבית מוצרים שלא מוגדרים כאוכל בריאות או שעלולים להכיל חומרים מזיקים :)
    המון תודה על המתכון, נראה נפלא, טעים והכי חשוב-בריא!

    השבמחק
  2. שלום רב,
    מה אפשר לשים במקום שיבולת שועל?
    תודה על המתכון נראה לי שאעשה אותו היום
    רק חסרה לי שיבולת שועל

    השבמחק
  3. הי
    צר לי אבל אין לי רעיון מה אפשר לשים במקום שיבולת שועל. זה הבסיס של העוגיות :( מתנצלת.

    השבמחק