האם הקריירה שלך באה על חשבון אכילה מסודרת
וגובה ממך מחיר בריאותי יקר?

מדריך בזק לנשים עסוקות ייתן לך כלים מעשיים
​​לשלב תזונה בריאה ולהתמלא באנרגיה חיונית - במינימום זמן ובמקסימום יעילות

וזה לגמרי בחינם!
לחצי כאן לקבלת המדריך

יום שבת, 9 במרץ 2013

עוגיות אגוזים עם קמח כוסמין







עוגיות אגוזים מקמח כוסמין גירסה א'
גירסה ב' אחרי הוראות ההכנה....

2.5 כוסות קמח כוסמין (יתכן וצריך להוסיף עוד)
1 כוס שמן 
1 כוס אגוזים (אפשר לקצוץ אפשר לגרוס)
1 כוס אבקת סוכר

לשים במעבד המזון כוס אבקת סוכר וכוס אגוזים לגרוס/לקצוץ את האגוזים בכמה פולסים.
להוסיף את יתר החומרים ולתת עוד כמה פולסים עד שמתהווה בצק. אני הוספתי עוד קמח לצערי לא מדדתי :(

לחמם תנור ל180 מעלות 

להכין כדורים קטנטנים מהבצק יצאו לי 60 עוגיות

לאפות כ-15 דקות, עד השחמה ממש קלה. בזמן ההתקררות העוגיות מקבלות צבע מעט כהה יותר. אני הופכת עוגיה
ובודקת בתחתית את רמת ה"שיזוף".

העוגיות מתוקות מאוד אבקת הסוכר היא לקישוט בלבד לצורך הצילום :).

עוגיות אגוזים מקמח כוסמין גירסה ב' ומצויינת !!

2.5 כוסות קמח כוסמין 
רבע כוס שמן 
חצי כוס שמן קוקוס אורגני מכבישה קרה
1 כוס אגוזים (אפשר לקצוץ אפשר לגרוס)
3/4 כוס אבקת סוכר

ההכנה זהה. 

מוזמנים להכנס גם לבלוג המקצועי שלי ולהרשם לקבלת פוסטים


4 תגובות:

  1. כוס סוכר זה מלא! ש מצב להפחית בכמות הסוכר? אני משתדלת בכל המאכלים המתוקים לא לשים כל כך הרבה סוכר, אפילו בכדורי שוקולד קלאסיים. רק מלמלא כוס שלמה בסוכר אפשר להבין את הכמות המטורפת הזו שנכנסת לגוף.

    השבמחק
    תשובות
    1. תלוי כמה עוגיות אוכלים :) זה מתחלק על 60 עוגיות. לי זה היה מתוק מידי. פעם הבאה אנסה להוריד מעט סוכר. לחלק מהטועמים זה הרגיש בסדר ולחלק מתוק מידי.
      אשמח לשמוע רשמים שלך אם תכיני.

      מחק
  2. אפשר עם שמן זית?

    השבמחק
  3. לא ניסיתי. אני פחות אוהבת את הטעם של שמן זית באפיה

    השבמחק