האם הקריירה שלך באה על חשבון אכילה מסודרת
וגובה ממך מחיר בריאותי יקר?

מדריך בזק לנשים עסוקות ייתן לך כלים מעשיים
​​לשלב תזונה בריאה ולהתמלא באנרגיה חיונית - במינימום זמן ובמקסימום יעילות

וזה לגמרי בחינם!
לחצי כאן לקבלת המדריך

יום חמישי, 29 ביולי 2010

חיתוכיות או מאפינס צימוקים



חיתוכיות או מאפינס צימוקים - doritb

שליש כוס שמן קנולה
כוס סוכר חום
חצי כוס חלב
ביצה
כפית נס קפה
כוס וחצי קמח מלא
כפית א. אפיה
חצי כפית סודה לשתיה
חצי כפית קינמון
כוס צימוקים

חומרים לציפוי
100 גר' אבקת סוכר
כפית חלב
כפית תמצית וניל
כפית תמצית רום

הכנת העוגה
ביצה + סוכר להקציף להוסיף את כל יתר החומרים פרט לצימוקים לערבב לעיסה אחידה
ואז להוסיף צימוקים
לאפות 180 מעלות כ-25 דקות

כשהמאפינס מוכנים לערבב את חומרי הציפוי ולמרוח

4 תגובות:

  1. דוריתי נראה לך שאפשר להוריד את הסוכר החום ולהשתמש בתחליף סוכר במקום? ואת הצמוקים להחליף בחמוציות טבעיות ללא סוכר?
    נראה ממש טוב החיתוכיות שלך

    השבמחק
  2. אני בטוחה שלא תהיה בעיה. תדווחי לי בבקשה.

    השבמחק
  3. הי דורית, מה כמות המאפינס שמתקבלת? (אם אפשר אותה שאלה למאפינס פירות למטה). האם אפית בתבנית שקעים? זה הגודל הסטנדרטי (חצי כוס - 12 מאפינס בתבנית?). תודה רבה. בלוג מקסים. רויטל

    השבמחק
  4. תודה רויטל. אני מנסה לשחזר... הכנתי בתבנית כזאת שמחולקת ל12 מאפינס ועוד בתבנית חד פעמית שמחולקת ל6 מאפינס באותו גודל. כלומר 18 מאפינס מכמות אחת של בצק כי אני הכפלתי כמויות. אני שמה מנג'ט בתוך השקע. אפשר להכין אותם יותר גדולים ולחלק ל12 אני מעדיפה אותם קטנים :)

    השבמחק