האם הקריירה שלך באה על חשבון אכילה מסודרת
וגובה ממך מחיר בריאותי יקר?

מדריך בזק לנשים עסוקות ייתן לך כלים מעשיים
​​לשלב תזונה בריאה ולהתמלא באנרגיה חיונית - במינימום זמן ובמקסימום יעילות

וזה לגמרי בחינם!
לחצי כאן לקבלת המדריך

יום ראשון, 19 בספטמבר 2010

"דובשניות" בטטה


















"דובשניות" בטטה - doritb
מתכון מתון הבלוג -  "בישולוג"

רכיבים
2 כוסות  קמח מלא
1 שקית אבקת אפייה
1/4 כפית מלח
3/4 כפית אבקת קינמון
1 כוס פירה בטטה (השתמשתי בטטות בינוניות)
1 כוס סוכר חום
1 שקית סוכר וניל (או 1 כפית תמצית וניל)
1/2 כוס שמן

הכנת הבטטה
אפשר לבשל במים עד ריכוך. או לרכך במיקרו - אני ריככתי במיקרו.
מעברים את ה"פירה" דרך מסננת כדי שלא יהיו סיבים וגושים.

הכנת העוגיות
מערבבים את כל החומרים תוך כדי לישה. לשים רק עד שהכל החומרים מעורבבים ויש בצק הומגני.
שמים במקרר לשלושת רבעי שעה.

יוצרים כדורים קטנים (יצאו לי כ-40) מחממים תנור ל175 מעלות ואופים 15 דקות. אחרי 10 דקות הפכתי את התבנית.



4 תגובות:

  1. היי:)
    נחמד למצוא בלוג על אוכל הונגרי!(בתור הונגריה).
    כבר ביום שישי הקרוב אני חושבת שאנסה לכין את הקובה סלק.
    אך יש לי שאלה-בעוגת עוקץ הדבורה שרשום 2 כפות שמנת-את מתכוונת לשמנת מתוקה או חמוצה?
    תודה מראש,
    לילי :)

    השבמחק
  2. הי לילי אני שמחה לשמוע

    לגבי השמנת - שמנת חמוצה תיקנתי במתכון

    תודה!!

    השבמחק
  3. איזה עוגיות מעולות! אני עושה כמות כפולה והן פשוט מתחסלות! אני מפחיתה את הסוכר בחצי ומוסיפה גם ציפורן טחון וקצת הל, זה משדרג. תודה על המתכון הזה!

    השבמחק
  4. האם לדעתך יעבוד עם קמח אורז, או שיבולת שועל??

    השבמחק